Treme / Boardwalk Empire (2010) czyli nowe cuda z HBO

Myślałem, że nie będę tu pisał o serialach, ale przy takim podwójnym ciosie jaki otrzymałem tego poranka od HBO, nie mogłem się powstrzymać.

Czuć ten klimat!

    TREME

Jeśli chodzi o Treme, to wiedziałem, że ten moment nastąpi, ale teaserek tak nagle? :* Facet odpowiedzialny za projekt to król telewizji.

Vodpod videos no longer available.

Widać, że będzie boss, choć w tej chwili jedynym hasłem reklamującym jest ‚from the creators of The Wire’. Ale czy to nie wystarczy się pytam? Jeśli komuś nie wystarczy to warto jeszcze napomknąć o Generation Kill.

    BOARDWALK EMPIRE

A tu się mikrobardziej boję, bo choć nazwiska i tematyka są piękne, to ktoś po prostu spieprzył trailer. Ale nic to, zazwyczaj trailery robią dobre a filmy do bani, więc może tu będzie na przekór? Spodziewam się, że tak. Kolejny boss.

Vodpod videos no longer available.

:* <3