Gwiezde Wojny na święta

Właściwie zarzekałem się, że świątecznych życzeń na EWTO nie będzie, ale los sprawił, że trafiły do mnie 3 miłe obrazki, które łączą się ze sobą i nieco zahaczają o tradycję świąt. Dwa z nich to połączenie kultu Gwiezdnych Wojen (którego zresztą na EWTO nie ma) z zimowymi warunkami. Trzeci nawiązuje do klasycznej trylogii Star Wars, a w końcu trylogia ta, w jakimś sensownym boxie to całkiem fajny prezent na święta.

Muszę powiedzieć, że bałwany z marchewką zamiast nosa raczej nie należą do moich ulubionych. Raz w życiu widziałem takiego, który mi się podobał – głównie dlatego, że był ogromny i przerażający, o aparycji śnieżnego demona. Poza tym bałwany nigdy na żywo nie wyglądają jak te z bajek. Widząc zdjęcie powyższe moja wiara w mieszczańskie rzeźby śniegowe się odradza. Nie powiem żebym chciał, żeby coś takiego stało pod moim domem, ale gdybym mijał to codziennie gdzieś w trasie mój dzień automatycznie byłby lepszy.

Takiego widoku jednak wolałbym uniknąć z rana. Tzn. mówię o tym zaśnieżonym aucie, bo AT-AT mógłby być całkiem inspirujący.

A to już tak na pocieszenie bo kolory znacznie bardziej wiosenne. Bardzo dobra rewitalizacja filmowej klasyki. Z taką oprawą graficzną to może bym sobie nawet tą trylogię kupił.

Wesołych Świąt.